Πότε η πρώτη εικόνα ενός website, κλέβει τις εντυπώσεις

Έρωτας με την πρώτη ματιά. Είναι μία φράση που θα την λέγαμε κάλλιστα, περιγράφοντας την θαυμάσια εμπειρία μας από την πρώτη επαφή, με ένα website που μας αρέσει πολύ.

Το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών σελίδων στο Internet, επηρεάζονται από την πρώτη εικόνα, η οποία μπορεί να προσδιοριστεί από δύο συγκεκριμένα κριτήρια:Την ταχύτητα που φορτώνει η ιστοσελίδα

  • Και τον χρόνο που θα μείνει κάποιος στην Αρχική σελίδα

Ας υποθέσουμε πως η εν λόγω ιστοσελίδα είναι δεδομένο πως έχει ικανοποιητική ταχύτητα φόρτωσης (λόγω καλής κατασκευής και καλής φιλοξενίας-server).

Θα αναφερθούμε στην εμφάνιση της Αρχικής σελίδας, μιας και αυτή ανοίγει πρώτη. Και αφού αυτή ανοίξει ταχύτατα μένουμε να παρατηρούμε το περιβάλλον ψάχνοντας τι είναι αυτό που μας ενδιαφέρει σε αυτήν. Η ξεκάθαρη εικόνα καθορίζεται από τα εξής:

  • Στοιχεία επικοινωνίας και social media, σε ευκρινές σημείο, κυρίως αν πρόκειται για e-shop
  • Λογότυπο σε επίσης ευκρινές σημείο
  • Μενού (κατηγορίες-υπηρεσίες), ψηλά, με γραμματοσειρές απλές και καθαρές
  • Slider με θελκτικές εικόνες, σχετικές με τις υπηρεσίες και μηνύματα
  • Καλωσόρισμα προς τον επισκέπτη , υπό μορφή συντόμου κειμένου
  • Οπτικοποίηση κυριότερων υπηρεσιών – προϊόντων με την κατασκευή banners
  • Προβολή τελευταίων νέων
  • Προβολή testimonials
  • Προβολή Video

Σαφώς και κατά περίπτωση μπορεί να προκύψουν κι άλλα απαραίτητα θέματα προς προβολή, αυτά όμως είναι τα συνηθισμένα.

Η συγκεκριμένη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων η οποία έχει αναλάβει αυτό το έργο, φροντίζει ώστε όλα τα παραπάνω να πληρούν εκτός από τις εμπορικές προϋποθέσεις και τις τεχνικές: (εικόνες, κείμενα, σύνδεσμοί, video) να έχουν βελτιστοποιηθεί αναλόγως ώστε να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα σε ταχύτητα φόρτωσης και σε αποτελέσματα στην λίστα της Google.