Ο εντοπισμός των αναγκών των υποψήφιων πελατών μας στο Internet

Η δραστηριότητα μιας επιχειρήσεως ως προς τον εντοπισμό των αναγκών των υποψηφίων πελατών της, είναι το γνωστό σε εμάς Marketing. Μια δραστηριότητα η οποία εφαρμόζεται και στο διαδίκτυο με την ίδια επιμονή και σοβαρότητα όπως και στην φυσική επιχείρηση.

Οι υπεύθυνοι του τομέα αυτού της επιχείρησης στο Ιντερνέτ, κατασκευάζουν την ιστοσελίδα τους – e-shop, και μέσω αυτού καλούνται να ανακαλύψουν:

  • Τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών
  • Τις επιθυμίες των υποψηφίων πελατών
  • Το μέγεθός τους
  • Τον καθορισμό των αγορών ή στόχων
  • Τα κατάλληλα προϊόντα ή υπηρεσίες
  • Και τέλος τον συντονισμών όλων των παραπάνω λειτουργιών με αυτή στο διαδίκτυο

Το διαδικτυακό marketing ¨όμως για να είναι αποτελεσματικό πρέπει να είναι κυρίως επικοινωνιακό. Και αυτό επιτυγχάνεται:

  • Τηρώντας τους βασικούς αισθητικούς κανόνες για ένα website
  • Ενημερώνοντας με συνέπεια περιεχόμενο και e-shop
  • Απαντώντας άμεσα σε μηνύματα, αιτήματα και πληροφορίες
  • Εφαρμόζοντας απαράκλητα την συγκεκριμένη και δοκιμασμένη πολιτική πωλήσεων μέσω της ιστοσελίδας
  • Εκμεταλλευόμενοι τη χρήση των social media και επιτυγχάνοντας διευρυμένη δημοσιότητα

Όλα τα παραπάνω όμως δεν είναι εύκολο να λειτουργήσουν και να πραγματοποιηθούν χωρίς την καλή κατασκευή ιστοσελίδας και χωρίς την καθοδήγηση της κατάλληλης εταιρείας προώθησης ιστοσελίδων.